torsdag 6. august 2009

Litt mer sommer

Det var godt at det ble noen soldager nå på tampen av ferien, så i dag har vi vært på stranda hele dagen. Deilig! 

Jeg har ennå ikke klart å bruke noe av all fritiden til å scrappe da.... det tyder nok på at jeg jobber best under press *bombe*. Det er mange scrappeoppgaver ute på de ulike scrappeforumene, så det skulle jo ikke stå på oppgavene. Jeg har hatt veldig lyst til å scrappe en del av dem, men jeg får liksom ikke ut den berømte finger'n. Jeg har bare scrappet til Skissedilla og Scrappemania. Men jeg tenker at jeg ennå har litt tid....

Legger ved noen av de nyeste jeg har laget til Skissedilla og Scrappemania.







2 kommentarer:

  1. Dette lover godt Marianne:) Ikke lenge mellom innleggene her..

    Fotogene barn du har:)

    SvarSlett
  2. Så herlige LOer, vi må absolutt få til en msn scrappekveld:) Når begynner du å jobbe igjen??

    SvarSlett