søndag 28. mars 2010

God påske - og noen bidrag til Skissedilla

Jaha, så var det blitt påske allerede *juhu*, og jeg ser at det er en stund siden jeg oppdaterte bloggen *blush*. Men til mitt forsvar må jeg si at de siste tre ukene har jeg vært veldig opptatt med jobbing og forberedelser til utviklingssamtaler.....Nå er det unnagjort, og jeg kan ha ferie!

Vi er som vanlig på påskeferie i Molde, eller nærmere bestemt Midsund. Vi kom sent fredag kveld (eller det var jo natt da siden klokka var nærmere halv to da vi var fremme), og i går var jeg på scrappetreff. Alltid like moro å være på treff! Fikk faktisk laget 4 LO'er innimellom all skravlingen.

Og siden jeg ikke har oppdatert på en stund, har jeg heller ikke lagt ut bidragene mine til Skissedilla siden nr 48, så her kommer de. Den nyeste ligger først og så i rekkefølge bakover




4 kommentarer:

  1. Så mange fine LOer du har laget da!
    Skulle ønske jeg også fikk tilbake lysten til og lage LOer. Men den kommer vel etterhvert får jeg håpe.

    Kos deg masse på påskeferie.
    God påske til deg og dine! Klem.

    SvarSlett
  2. Kos deg masse med påskeferie i Molde. Kjempefine lo'er du har laget. Jeg har ikke scrappet på veldig lenge, men håper snart lysten kommer tilbake. Kanskje jeg burde medle meg på et treff snart i håp om at lysten kommer når jeg sitter sammen med flere.

    SvarSlett
  3. Heeeiiiia snuppa på påskeferie langt av gårde.

    You are my lady in RED :smiler:

    Kos dere masse i påsken og tiden er så absolutt inne for å sees snart altså.

    Jupp, det er en bok, ikke en roman, men en bok

    Påskeklemmer

    SvarSlett
  4. Her var det jammen masse lekkert!!!!!
    Var kjempekjekt å se deg igjen og scrappe sammen med deg =)
    Klem fra Reidun

    SvarSlett