onsdag 21. juli 2010

Straks ferie! *juhu*

Jupp, da er det ikke mange timene til vi er på vei til Lofoten. Jeg kjenner at jeg gleder meg utrolig mye. Gleder meg til å oppleve all den fine naturen, fjordene, fjellene, de lange strendene, og ikke minst til å ta masse bilder :-)

Været blir det vel så som så  med, men det er hvertfall meldt fint lørdag til mandag, så da får vi håpe spådommene er rett da. *krysser fingrene*  Vi skal være der fra lørdag og så en uke. På vei opp og ned overnatter vi i Steinkjer.

Jeg vant forresten SkissO'mania på Scrapping for et par uker siden *juhu* med denne LO'en av Anne som klapper hestene da hun var på hundeleir.


Og her er mitt bidrag til Skissedilla denne uken. Jens har kjøpt seg ny bysykkel med brett foran som han har plassert en gammel kasse fra Aass bryggeri, og oppi der skal han ha bikkja. Det ser ut til å funke, men tror det tar litt tid før Noodle klarer å sitte i den helt til Drammen . Han var veldig rastløs oppi der *hehe*.

6 kommentarer:

  1. God ferie Mi@....må si jeg misunner deg tur til Lofoten altså.
    2 herlige LOer du har laget....stilig sykkel.
    Og grattis som skisseomania vinner!!

    SvarSlett
  2. Jeg digger stilen din - og jeg digger det røde:)

    God ferie - kos deg masse:)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flotte LOer: God tur ti Lofoten!! Håper været er med dere- det har ikke vært for mye av det gode været her nord. Vi var i lofoten i begynnelsen av juli. Fantastisk- så vi ses nok ikke der når dere er der:) Kos dere masse i allefall:) Og sånn sykkel er akkurat en sånn som gubben ønsker seg- stilig!

    SvarSlett
  4. Hei og hopp! Lenge siden jeg har vært her gitt! Grattis med seieren på skissedilla, det fortjener du :)
    Håper du får en knall ferie og tar du noen bilder, håper jeg du legger ut litt her

    Stor klem fra
    Maria

    SvarSlett
  5. Så spännande att få läsa om hur ni har haft det i Lofoten! Jag hoppas verkligen att ni fick någon dag med lite sol.
    Gratulerer til vinsten på skissomania, det är en superfin LO!

    SvarSlett
  6. 2 kjempeflott LO'r og den sykkelen var jo bare stilig!!
    Linda

    SvarSlett