søndag 30. januar 2011

Skisse #97


I dag har det vært en nydelig dag her på Østlandet. Perfekt vinter! Vi var på skitur til Skapertjern, og jeg rakk en runde spinning før vi dro ut. Så da må jeg si meg fornøyd med dagen.:D

I går var jeg på scrappetreff i Moss, og det var toppers! Jeg fikk laget 6 eller 7 Lo'er. Er ikke helt sikker, for jeg finner bare igjen 6 stykker, men er ganske sikker på at jeg lagde 7. Ja, ja, jeg finner nok ut av det *hehe*

Stikk innom Skissedilla og bli med på denne ukens skisse som Hege har laget. Her er min løsning.

5 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, så herlig ut;)
    "Kjempe-fresht" med det blå og eplegrønne.
    Ha en fin kveld,
    klem

    SvarSlett
  2. Knallstilig og så herlige farger du har brukt!!
    Håper du finner den siste LOen din :D
    Klemmer
    Marianne

    SvarSlett
  3. Så kul!
    Du er så rå på knalle farger og kombinasjoner.
    Klem
    Grethe

    SvarSlett
  4. Lækker sammensætning og fede farver ;-)

    SvarSlett
  5. Det er første gang jeg er her inne hos deg. SÅ utrolig mye fint du lager. Jeg har kikket noen sider tilbake, og kommer tilbake når jeg har GOD TID :) Du bruker så herlige farger - og man blir glad av å se på sidene dine.

    Har også lagt meg til som følger og laget link til deg fra bloggen min.

    SvarSlett